niedziela, 24 lutego 2013

Bratnie dusze - Elizabeth Chandler

Bratnie dusze - Mary-Claire Helldorfer
źródło okładki: http://esensja.pl/esensjopedia/obiekt.html?rodzaj_obiektu=2&idobiektu=12370

OPIS


Trzeci tom cyklu POCAŁUNEK ANIOŁA.

Tristan wie, że nie łatwo jest być aniołem, zwłaszcza gdy pragnie się nie tylko dotrzeć z przesłaniem do ukochanej osoby, która nie wierzy w jego istnienie, lecz także rozwiązać kryminalną zagadkę i zapobiec kolejnej zbrodni. Dotąd udało mu się ocalić Ivy, lecz co skrywa przyszłość?
źródło opisu: http://www.empik.com/bratnie-dusze-chandler-elizabeth,p1046657647,ksiazka-p


RECENZJA



Po przeczytaniu pierwszej części ,,Pocałunek anioła'' postanowiłam sięgnąć po kolejne. Wydawało mi się, że wątek jest na tyle ciekawy, że zostanie doskonale rozwinięty w kolejnych częściach. Niestety tak bardzo jak zachwycałam się pierwszą częścią, druga była dla mnie dość przeciętna. Jakie odniosłam wrażenia po przeczytaniu trzeciej książki z tego cyklu ,,Bratnie dusze''?

Po raz kolejny zostajemy obserwatorami niezliczonych zmagań Tristana, który zginął w wypadku, a teraz próbuje skontaktować się ze swoją dziewczyną i ostrzec ją przed zagrożeniem. Tym razem jego zmagania dochodzą do skutku, jednakże żeby nie było tak łatwo, Gregory wciąż czyha i jest wyjątkowo niebezpieczny, mimo iż sam się nie zdradza. Co się stanie, gdy Ivy odkryje jego tajemnice? Jak potoczą się losy naszej pary? Kto zginie, a kto poniesie odpowiedzialność za swoje czyny?

Pomimo lekkiej niechęci do przeczytania kolejnych części z tej serii postanowiłam sięgnąć po trzeci tom. Nie było to łatwe i ciężko mi było przez niego przebrnąć na początku, ale ostatecznie dałam mu szansę i nie żałuję. Dałam się ponieść historii dwóch młodych ludzi, których wciąż łączy uczucie, mimo iż zostali rozdzieleni przez śmierć. Akcja w książce nie ma zbyt wiele zwrotów i nie mknie do przodu zbyt szybko, jednak mimo to, nie da się przy tej książce nudzić. Bohaterowie są dobrze nakreśleni. Każdy z nich jest pokazany jako osoba żyjąca, która może skrywać swoje tajemnice, a nie jako zwykłe tło. Język jest prosty i lekki, więc książkę czyta się dość szybko i płynnie. Ogólnie fabuła jest dość dobra i ciekawa. Zasługuje na uwagę każdego fana tej serii.

,,Bratnie dusze'' to kolejna część historii Ivy i Tristana, która idealnie nadaje się na jeden wieczór. Powieść jest okraszona nutką magii, romantyzmu, dramatu, a nawet grozy. Nadprzyrodzony wątek powinien spodobać się wszystkim fanom paranormal romance. Całą serię mogę polecić im, ale zdecydowanie każdy, kto potrzebuje chwili z czymś lżejszym w dłoni powinien po nią sięgnąć. Warto od czasu do czasu przeczytać coś takiego. Serdecznie polecam.

Za książkę dziękuję wydawnictwu:

 Współpraca

***

Z tym oto dniem nadszedł koniec naszej wolności. :( Jutro trzeba wracać do szkoły, a tak bardzo mi się nie chce! Szkoda, że ferie tak szybko zleciały. Teraz trzeba będzie poczekać na święta, a do tego czasu będę zmuszona ślęczeć nad książkami każdego dnia. :( Życzę wam udanej niedzieli!

12 komentarzy:

  1. Szkoda że wydawca nie zdecydował się na wydanie tej książki tak jak w oryginale- w jednym tomie. Nie lubię takich cieniutkich książeczek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy doczynienia z paranormal romance, ale uważam, ze moja przygode z tym gatunkiem rozpoczne własnie od tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już Ci kiedyś pisałam, przezwałam czytanie na 1 części, bo mnie nie zachwyciła, jednak każdy lubi coś innego. ;) Recenzja świetna, krótka, zwięzła, szybko można się dowiedzieć, czy była to dobra, czy niewarta uwagi książka. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie mam ochoty na tę książkę, ale może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. O, o tym tomie to już nawet nie słyszałam. Nie wiem, czy będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem, czy chciałabym się wciągać w te serię :) okaże się w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... nie jestem przekonana ;)
    No a co do ferii to rzeczywiście bardzo szybko zleciały i zapowiada się straszny tydzień - 3 sprawdziany, kartkówka, powtórzenie i konkurs z angielskiego o.o Mimo wszystko jakoś trzeba go przeżyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze szansy zapoznania się z tą serią, ale z niecierpliwością czekam aż ta chwile nadejdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście mam całą serię na półce i wszystkie cztery części pochłonęłam w 3 dni. Czekam na ostatnią część, co myślę, że trochę potrwa.
    Mi się to jak najbardziej podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Możliwe, że cała seria jest wciągająca, ale wydaje mi się, że jednak za stara jestem na sięganie po nią. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka już za mną, ale - podobnie jak pierwsze dwa tomy - zbytnio mi się nie spodobała. Dzisiaj właśnie skończyłam czytać ostatnią część tej serii; nie będę jednak zdradzać, czy przypadła mi ona do gustu, czy nie. Jej recenzja powinna ukazać się za kilka dni na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń