piątek, 28 listopada 2014

Gwiazd Naszych Wina / The Fault In Our Stars (2014)


,,Filmowe piątki'' to nowa akcja organizowana przez naszego bloga. Postanowiłyśmy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami po obejrzanych filmach. Oglądanie filmów jest moją drugą pasją tuż po książkach, więc z chęcią przedstawię Wam pozycje ''must watch'' oraz te przeciwne. Nie zabraknie także moich ulubionych seriali. :) Mam nadzieję, że współautorka bloga od czasu do czasu doda coś od siebie, jednak jej czas tymczasowo wydzielony został na książki i buszowanie po internetowych sklepach. :) Co mogę jeszcze dodać? Recenzje ukazywać się będą w każdy piątek, aż do wyczerpania materiału (mam nadzieję, że nigdy to nie nastąpi). Serdecznie zapraszam Was do odwiedzania naszego bloga i dzielenia się własnymi wrażeniami po obejrzeniu tych filmów.


***


Gwiazd naszych wina - plakatMiałam nie oglądać tego filmu, dopóki nie przeczytam książki, ale ze względu na mój zabiegany tryb życia oznaczałoby to, że nie obejrzałabym go nigdy. Dlatego, kiedy nadarzyła się okazja i musiałam do nocy czekać na ważną wiadomość, włączyłam ten film i z otwartym umysłem dałam się ponieść historii, którą pokochał prawdopodobnie już cały świat.

Hazel to zwyczajna nastolatka, czytająca książki. Choruje na raka i uczęszcza na spotkania grupy wsparcia, gdzie poznaje Augustusa, w którym się zakochuje.






Fabuła tego filmu nie jest jakaś specjalna. Czego możemy się spodziewać po takiej historii? Nie będzie strzelaniny, pościgu, zombie. Ten film nie jest przepełniony ciekawą akcją, jednak z pewnością jest to zabawny i uroczy wyciskacz łez.


Historia przedstawiona w filmie jest oparta na książce, która jest międzynarodowym bestsellerem. I wcale się nie dziwię. Może pomysł nie jest oryginalny, akcji też ciekawej nie ma, ale tak jak już napisałam - ten film nas rozczuli, bo przedstawi niezwykłą historię dwojga nastolatków, którzy stoją na krawędzi życia a śmierci. Zmagają się z rzeczami drobnymi, spełniają swoje marzenia, bo wiedzą, że nie mają już wiele czasu.


W rolę Hazel wciela się Shailene Woodley, a Augustusa odgrywa Ansel Elgort. Może niektórzy z was znają już te nazwiska, a jeśli nie, to myślę, że warto je poznać. Ta dwójka zdecydowanie zasługuję na uwagę, ponieważ są genialni i na pewno jeszcze kiedyś osiągną nie jeden sukces. W filmie mogliśmy też zobaczyć Nata Wolffa, Laurę Dern i Sama Trammella.



Przyznaję szczerze, że rzadko jaki film mnie wzrusza, ale ten naprawdę był wyjątkowy i rozczulił moje skamieniałe serce. Z pewnością dostarczy wam dawkę dobrego humoru, a także złamie serce, przedstawiając niezwykle wzruszający romans dwojga nastolatków.

źródła:
stopklatka.pl
tumblr.com

***
Nie podejrzewałam, że będę miała problem z wtargnięciem w blogową rutynę, jednak tak jest, więc znowu zaczynam od nowa i prawdopodobnie z inną blogerką. Może razem nam się uda wytrwać i blogować tak zawzięcie, jak kiedyś. ;)

Wkrótce:

- Jump Street 2
- Sekstaśma
- Sąsiedzi
- Niezgodna
- Moms Night Out
-
- Spadkobiercy
- ,,Sztuka zrywania''
- ,,Kac Vegas 3''
- Duże Dzieci 1 i 2
- Stażyści
- to jest wojna
- Inna Kobieta


- Rodzinne rewolucje

11 komentarzy:

  1. Przeczytałam już książkę, teraz planuję przygodę z filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam, aż uda mi się przeczytać książkę, a dopiero później postaram się obejrzeć film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł. Ja niestety jestem zbyt niecierpliwa. ;)

      Usuń
  3. Książka przeczytana, film obejrzany. Fabuła filmu troszeczkę odbiega od swojego pierwowzoru, ale tak zazwyczaj bywa, nieprawdaż? :)
    Zgadzam się - niezły wyciskacz łez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak bywa, ale ten film był świetny :)

      Usuń
  4. Według mnie ksiażka o wiele lepsza, ale przy filmie również się wzruszyłam, wiec jest to wspaniała okazja, dla tych co nie czytają książek poznać tą wspaniałą historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale po książkę i tak sięgnę :)

      Usuń
  5. To chyba jeden z nielicznych przypadków, gdzie książka wywarła na mnie mniejsze wrażenie niż film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Muszę przeczytać książkę, żeby się o tym przekonać :)

      Usuń