wtorek, 8 listopada 2016

Wielki powrót

zdj. lemontree4

Cześć Wszystkim!
Pewnie zauważyliście, że forenovel wypadło z gry już jakiś czas temu. Szczerze mówiąc, myślę, że potrzebowałyśmy czasu, żeby się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Poza tym uczelnia i praca zajmują sporo czasu, więc ten pozostały, który przeznaczałyśmy na czytanie książek nie wystarczał, żeby funkcjonować tak jak dawniej. Oczywiście, musiałam przerwać tę ciszę. Za bardzo tęskniłam za czytaniem, pisaniem i kontaktem z innymi ludźmi. Wydaje mi się, że spokojnie można nazwać to uzależnieniem. :) Posty będą pojawiały się w miarę często, jednak nie obiecuję, że uda mi się wstawiać coś kilka razy w tygodniu. Mam nadzieję, że będziecie czasami do nas zaglądać i zostawicie jakiś komentarz. Będzie mi bardzo miło. :)
To na razie wszystko, a wkrótce wstawię recenzję książki pt. ,,Harry Potter i przeklęte dziecko''.

2 komentarze: